Wednesday, September 15, 2010

Pregnant

Selepas sebulan aku berkahwin,aku di sah kan mengandung..Alhamdulillah,bersyukur dan gembira yang teramat sangat sampai tak boleh nak di ungkap kan dengan kata2.....aku due 26.9.2010. Hari ini 15.9.2010..jd tinggal dalam 11hari je la lagi..Masa 5bulan hr tu doktor scan nak tengok keadaan baby..Alhamdulillah semuanya ok dan dok terus cakap padaku kemunkinan anak aku tu perempuan..Ala...aku tak kisah pun lelaki ke perempuan...yela sebab ni kan anak first..Tapi kalau tanye kat laki aku confirm dia nak anak lelaki..nak buat geng la tu..Aku berserah je pada Allah janji anak aku sihat,sempurna dan cukup sifat..tu je doa aku hari2.
Sekarang usia kandunganku sudah 38minggu3hari.semalam pegi checkup kt Klinik Kesihatan Gombak..Alhamdulillah semuanya ok...misi cakap aku dah engage sebab kepala baby dh kebawah n dah masuk kt salur tu.bila2 masa je aku boleh bersalin.tak sabar rasanya nak jumpa dengan prince or princes mama ni.. hari2 mama asyik rasa gerakan anak mama yang nakal tu je...
Sekarang pun aku dah start cuti...aku dah tak larat lagi nak pergi kerja..bukan ngada2...tapi kat ofis tu terlalu banyak sangat kerja..yela kan dah masuk hujung tahun banyak report kena siap kan.lagipun aku tak tahan nak travel jauh2 setiap hari...yela dari rumah ke ofis 45km..pergi balik dah jadi 90km, lepas tu dengan jem lagi...yang tu la yang paling aku tak sanggup...biar lah orang nak kata apa pun..janji aku tahu apa yang aku buat..aku yang menanggung kesakitan.biarlah aku aktif kat rumah aje dari aku pergi ofis.
So sekarang aku tengah menghitung hari untuk menimang cahaya mata pertama bagi ku dan suami..

No comments:

Post a Comment