Monday, September 20, 2010

hari ni masih belum bersalin lagi...hr ni dh 39minggu2hari...tinggal 5 hari je lg nk genap 40minggu.... pagi td pergi checkup..Alhamdulillah anak sehat..degupan jantung baby 143,hb mama 10.9 berat mama naik 2.5kg(hahahhaha) terkejut misi...yela dh hujung2 selalunya maintain je berat badan tu tapi aku boleh naik pulak dalam seminggu naik 2.5kg...sebelum2 ni sebulan br naik 0.5kg...lawak betul kan...hahhahahha..mood raya kottttt...nasib baik naik berat badan je...tekanan darh n kandungan gula ok...td misi cakap kalau ahad ni aku masih xbersalin juga aku kene pegi hospital laporkan...kalau hospital selayang mungkin dia akn tambh 7hari lg...
tapi kemungkinan aku nk minta doktr induce kot...harap2 doktr setuju la...aku dah tak larat nak menahan kegatalan dan kesakitan otot-otot badan aku ni...anak mama ni seronok sangat kot ddk dalm perut mama ni... bila dengar anak mama sehat mama seronok sangat...babah n mama x sabar2 nk tgk rupa baby...mama harap minggu ni baby keluar...hari2 mama doa agar mama n ank mama selamat dan sehat, dijauhkan segala jenis jangkitan penyakit dan anak mama dilahirkan dengan cukup sifat dan sempurna...AmiN.......

No comments:

Post a Comment